2011. november 21., hétfő

Köszönöm!

Életünk során, kapunk hideget- meleget, mostanában velem csupa jó dolog történt.

Sokat gondolkodtam rajta, hogyan tudnám megköszönni, azt a sok jót, amit innen, onnan kapok, kapunk!

Kitaláltam, hogy ajándékot szeretnék adni valakinek.

Sőt, valakiknek!


Nem gondolom azt, hogy nekem kellene kiválasztanom, ki érdemes, mindannyian érdemesek vagytok szerintem.

Ezért kérjük meg a gondviselést, segítsen kiválasztani.

Mivel sok szó esik főzésről, sütésről, készítettem egy kis csomagot.

Ezt itt ni!



Ha megtalálom a bújkáló vákuumozó gépemet, akkor még bővül, plusz lesz benne egy meglepi ajándék, csak azt még nem készítettem el :D


Mivel azt írtam, hogy valakiknek, így azt gondoltam, készítek egy második csomagot, ami kicsit több mézeskalácsot, édességet tartalmaz, kiszúrók nem lennének benne, és azt szeretném, ha ti neveznétek meg egy olyan családot, akiknek szívesen megnyernétek.

Elsősorban olyan családra gondoltam, ahol több gyerek van, és tudjátok, hogy nehéz helyzetben vannak, nem nagyon futná édességre, kényeztetésre.

És hogy mikor, hogyan, meddig?

Semmi mást nem kell tenned, mint ennél a bejegyzésnél hagyni egy hozzászólást.

Aki megnyeri, a jogot is megnyeri, hogy megnevezze a második csomag nyertesét- persze, azt majd privátban.

A szerencsés nyertesem ajándékát szívesen postázom, vagy választása szerint személyesen is átveheti egy kellemes kávézással egybekötve.

És végül meddig várom a hozzászólásokat?

Mivel vasárnap már advent első vasárnapja lesz, így vasárnap éjfélig várom a hozzászólásokat.

Így még marad időtök felhasználni az ajándékokat.

Mivel az elkövetkező időszak valószínű nagyon zsúfolt lesz, hétfő estére ígérek sorsolást.
Nem lesz semmi faxni, számítógépes program keresésére nem pazarolok időt, cetli lesz!
Mivel gyerek már nincs itthon, így Ember nyeri azt a megtisztelő feladatot, hogy kiválassza közületek a szerencsés nyertest.


Kocka, te ki vagy zárva a pályázók közül, neked csak a kívánságlistát kell benyújtani!

31 megjegyzés:

Andi írta...

Hát ez csodálatos ötlet Fernel, és gyönyörű az ajándékcsomag! Jól értem, hogy az első csomag ajándék is egy rászoruló családnak menne és a második csomag is? Gondolkodnom kell, kihez is irányítsam ezt a csodát!

Andi írta...

Újraolvastam és már látom, hogy az első csomag az enyém lenne! Szeretnék nevezni!!!! :-)

mazsolla írta...

Én is szeretnék nevezni, nagyon teccik az ajándék! :) (meg persze a kezdeményezés is!)

tata írta...

inkább én szeretném megnyerni! nevezek a sorsolásra!

Fernel írta...

Már azt hittem, érdektelenségbe fullad az én szép elképzelésem :D

Andi írta...

Dehogy! Kitehetném az én blogjaimba is, vagy csak a saját olvasóidra gondoltál?

Fernel írta...

Megköszönöm, ha kirakod, mert így kicsit belterjes az ügy :D
Nem mintha nem szurkolnék neked :D

Kriszta írta...

Hú,de szép csomag!Kedvet kaptam egy kis "játékhoz":)Így jelentkezem ha szabad!

Névtelen írta...

Nagyon szeretném megnyerni az ajándékokat!imádok sütni!!Eszter

Krisztina írta...

Nagyon szép az ajándékcsomag és a gondolat is. Szeretnék nevezni. Kriszta

Bea írta...

Mint Andi blogszerzőtársa, én is szeretnék jelentkezni a játékra. :) Imádjuk a mézeskalácsot, és tudok egy családot, akinek továbbíthatnám a második csomagot.

Enikő írta...

Nagyra becsülöm a nagylelkűségedet, és szívesen játszanék. Egyből lett ötletem a másik családra is....

Vali írta...

Szia!
Most találtam rád.
Játékban szívesen részt veszek. Nem kell a világ végére elmennünk, hogy találjunk olyan családot aki örülne a csomagnak.

matekkönnyedén írta...

Szia! Én is jelentkeznék a játékra.
Andi

Tzsike írta...

Én is szeretnék jelentkezni a játékra! Sajnos túl sok családot ismerek akik nagyon örülnének a szeretetcsomagodnak.. Köszönet az lehetőségért, és a nagylelkűségért.

Fernel írta...

Megy ez gyerekek!

Csak így tovább!
Vigyétek a jó hírét:D

Lencsilány írta...

Én is szeretnék nevezni, és a blogomba is kiteszem a játékot, jó?:)

Fernel írta...

hurrá!

Dulmina írta...

Szia!
Én is csatlakozom a játékba nevezők táborához. Nagyon jó ötlet a második csomag, már van is rá jelöltem...
Dulmina

Fernel írta...

Kedveseim!

Mindannyiatokat, kik eddig jelentkeztetek, Isten hozott!

Szívesen látlak benneteket, és én is nagy izgalommal várom a vasárnap éjfélt.

Hajrá- hajrá!

Linyah írta...

Szia Fernel!
Szeretnék én is jelentkezni a játékra!
Linyah

hekvanc írta...

Szia Fernel! Csatlakozom. Nagyon jó az ötlet!

Erzsébet írta...

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni erre a nagyon szép és kedves játékra, már jelöltem is van a második csomagra :-))!

Ari írta...

Szia!
Új követődként én is jelentkezem a játékodra!
Micsoda felajánlás! Sajnos én is sok családot ismerek, aki minden támogatásra rászorul:(
Köszi a lehetőséget! Én is hírdetlek a blogomon!

Lora írta...

Nagyon aranyos, hogy gondolsz másokra is!
Én is szeretnék jelentkezni!

rozi írta...

Szeretnék én is jelentkezni a játékra, igazán csábító az ajándék! Már meg is van a másik csomagra is a jelöltem.

piszta írta...

:)

Eszter/SubRosa írta...

Remek ötlet! Én is jelentkezem a játékra, kiteszem a blogomon is.Az osztályomban van-egy két család,ahol örülnének egy ilyen meglepetésnek!
Eszter
http://e-subrosa.blogspot.com

Angi írta...

Nagyon tetszik az ötleted! Én is jövök játszani :)

Judit írta...

Nagyon kedves gesztus, jelentkezni szeretnék :)

Bhtundi írta...

Kedves Fernel! Most léptem fel Csincsilláék blogjára valami hétfői ebéd után kutatva. Remélem még nem kések le a jelentkezésről, szeretnék részt venni kis családommal (három kis törpikémmel és férjemmel) az általad meghirdetett játékban! És az e mellé járó ajándék helyét is kitaláltam már:-) Köszönöm, Tündi