2011. december 19., hétfő

Nyertem!

Adventi játékban az idén nem volt hiány, és végre megtört a jég!

Játszottam Lencsilánynál és nyertem!



A teákat nem volt időm fotózni, a hétvégén megérkezett lánykám egy szülinapi puszira, és villámgyorsan le is nyúlta őket :D
A szép fülcsik kiváló ajándékok lesznek barátnőm lánykáinak, titkon reménykedtem, hogy megnyerhetem nekik, és lám, sikerült.

Lencsilány segítségét külön köszönöm, első szóra elvállalta, így, ismeretlenül, hogy beszerzi, és postára adja a régen vágyott, nagyon kívánt új bonbon formáimat.
Az ő segítségének köszönhetően hozzájutottam nem egy, nem kettő, nem három, hanem négy új formához!




Lencsilány! Köszönöm nagyon szépen az utánajárást, a macerát!

Külön köszönöm Emőkének, hogy felhívta a figyelmemet erre a lehetőségre, és hogy ő is első segítségkérő e-mailre azonnal tanácsokkal látott el, és velem együtt kereste a megoldást!

Nincsenek megjegyzések: