2011. február 12., szombat

facebook

Van facebook profilom, minimális adattal, és egy ugyanilyen avatárral, mint itt. Mivel én Ember nevét csak viselem, de nem hordom, saját néven (XXXX) vagyok fenn.
Ma a méljeimet nézegetve, kaptam egy üzenetet, hogy XXXX Zoltánné barátkozna velem. Mivel rendelkezem ugyanilyen nevű unokatesóval , illetve van neki neje, anélkül fogadtam el, hogy megnéztem volna a profilját.

Aztán felmentem a facebook-ra, és látom, hogy még véletlenül sem az, akire gondoltam. Először arra gondoltam, hogy törölni kéne a kapcsolatot, de én járatlan vagyok a facebookon, így segítséget kértem egy épp chat-en lévő cimbitől, de amíg válaszolt, azért csak megnéztem a profilt.

Aztán írtam egy levelet, olvassátok:

"Biztos, tuti, hogy nem ismerjük egymást, azért fogadtam el a jelölést, mert az egyik unokatesóm feleségének hittelek:D
Mondjuk, érdekes, a nevünkkel kapcsolatban: a lányod XXXX Ágnes, a tesóm lányát ugyanígy hívják, a te lányod ismerősei között találtam egy XXXX Zsuzsát, így meg az én lányomat hívják :D De tuti nem ő van az ismerősök között, mert mindkét nevét viseli. Na, ez így szombat estére teljesen jó volt, eddig világvége hangulatom volt, ez felderített"

Mivel az XXXX név eléggé ritka, az adott hölgy nem képezi részét a családunknak,csak esetlegesen közös pont lehet a családfánkon valahol a messzi évszázadokban, azért azon elgondolkodtam, hogy mekkora eséllyel választanak emberek egy vezetéknévhez ugyanolyan keresztneveket. Vagy van valahol egy kollektív tudat, amiről elvileg semmi tudomásunk, aztán szépen előjön különböző helyzetekben.


Update!

Vasárnap reggel válaszolt a hölgy. És még a keresztnevünk is azonos!

Izgi!

Nincsenek megjegyzések: