2011. február 3., csütörtök

Pörgés

Kemény napok állnak mögöttem, de most végre túl vagyok rajta.
Ma volt az írásbeli utolsó napja, most leereszteni kéne. De én most kezdtem pörögni igazán.

Egy nagyon jó ötletem támadt hazafelé a buszon, de még meg kell beszélnem nagyon NAGYON FONTOS EMBEREKKEL. Addig pszt! Várakoznom kell, és azt én nagyon nem tudok most.
Ember betegsége kapcsán sok mindent megtanultam, azt gondoltam, megtanultam várakozni is. És erre megint pörgök, agyalok ezerrel, és türelmetlen vagyok, mert a FONTOS EMBER még nem ér rá meghallgatni az ötleteimet.

A vizsga az eddigiekhez képest meglepően korrekt volt. Legalábbis annak éreztem, de ne kiabáljuk el!

Jövő hét közepe, vége felé várható az eredmény.

Mai nap a lazításé, aztán kezdődik a 18-án tartandó szóbelire való felkészülés.

Szerintem innom kéne valamit, hogy csendesedjek kicsit!

A macska nem iszik alkoholt, várnom kell, míg hazajön Ember, vagy Zs, mert ökör iszik magában.

Ehh, már megint várnom kell.

Nincsenek megjegyzések: