2011. május 27., péntek

Birtok

Nagy ritkán tettem utalást a kertre.

Most megmutatom:

Átlósan

Keresztben. Ja, ez az erdő a balra szomszéd kertje :D A jobbra szomszédé se sokkal jobb, csak annyival, hogy azt néhány hete lepermeteztem az engedélyével Glialkával. Már nem bírtam a tarackkal és a gyalog bodzával :(

Hosszában. A telek hátsó részét, nagyjából a felét susnya fedi, túlságosan kiirtani nem célszerű, mögötte út, és kerítés, na az nincs! Kökény, bodza, tövisalja gomba viszont van!



Egyelőre a komposztnak bőven van hely, minden évben máshová kerül a kupac, ami aztán, mikor megérik, jó hely lesz a sütőtököknek. Tavaly egyet a harmadik szomszéd hozott haza, kivándorolt :D

Már legeljük:

Csak mert szép:

Az utolsó ágyástól vissza

Lassan fel kéne állítani az uborka támrendszert

Ezt itt ni, mert hamarosan kereshetjük a balra szomszéd susnyájában, aminek nekitámasztottuk :D:

Mondtam hogy szeretem a salátát?

Fűszerkerti zsufi, átmenetileg itt szállásoltam el a zömét, talán őszre elő tudom készíteni a végleges helyét

"Kiszorultam a fűszerkertből. Hüpp- hüpp!"


Mondom, hogy érik!

Maximálisan kihasznált élettér


Egyik fele

Fehér húsú őszibarack

Holnap ugye lesz eső? Ha nem, újra lépcsőzhetek fel kb 16 vödör vizet.
Nem egyszerű függőkertet művelni!

2 megjegyzés:

Selyem5 írta...

Szia!

Beleolvastam a blogodba,nagyon tetszik!Nagyon szép a kert!
Sajnálom amin keresztülmentek,párod betegsége miatt!
Ismerem a Stady programot.
Crohn betegségem miatt sajnos a h...e medrolt is ismerem,bár ne ismerném!!!!Megette az ízületeimet,de még nem olyan súlyos fokú,leépítettük a medrolt,így nehezen,de rendeződik a fájdalom ott is.
Stady programban 1 éve benne vagyok, crohn miatt:(
Én minden második infúzióra kaptam a szert,tüneteim rendeződtek arra a 4 hétre.Most 1 év után csak a szert kapom,bízom benne,hogy továbbiakban is szerencsés leszek!
Van olyan betegtársam,aki az infúziók hatására újra dolgozik,jól van,megerősödött.Ő 30 év szenvedés után kapta ezt a lehetőséget a Stadyn keresztül.
Mi a harmadik csoport vagyunk 1,5 éve tart a kísérlet nálunk.
Sok erőt,kitartást kívánok nektek!
Az 1 évet érdemes kivárni,mert utána tuti biztos hogy az infúzióban a szer van!
Üdv:Selyem

Fernel írta...

Szia Selyem!
Isten hozott! Köszönöm biztató szavaid, és hogy megosztottad velem a te rövid történeted. Reménykedünk. Más úgysem maradt.
Jó tudni, hogy van, aki már előttünk jár, és hogy nem mese, amit mondanak.
Szívesen látlak, gyere máskor is!