2010. január 4., hétfő

sablon?

Túl sok blogot olvastam mostanában...Ráérek, ma még fizetésért neteztem, holnaptól beállok a sorba. Túl sokan voltak ma a MK-ban. Holnaptól szabad vagyok. Szabad.

Ötleteim vannak, most időm is akad.
Megtanulom, hogyan működik a blog írás, sablon szerkesztés, miegymás.

Egyszer, régen volt egy blogom, az volt a címe: Az élet árnyékos oldalán. Nem írtam bele semmit. Elsülyedt. Béke poraira. Önsorsrontó cím volt.

Most nem fogadtam meg semmit, Ember csupa jót prófétált szilveszterkor. Máskor két kézzel tapasztottam be a száját a jövendöléskor. De mindig kibugyogott belőle, aminek ki kellett jönni.
Kijött- Bejött. Ámen.
Eddig minden páratlan év jó volt. 2009 rémálmaimban jöjjön elő. Lehet, most fordul át, a páros lesz jó. Hajrá 2010!

2 megjegyzés:

kisrumpf írta...

Hahó, én leszek az első megjegyzés tulajdonosa!

Köszönöm a blogomra tett megjegyzésedet, s hajrá! Idővel rájössz, hogy leküzdhetetlen kényszert érzel az írásra, s hogy mindent szép kerek kis mondatokba szedj :-) Az enyém is úgy kezdődött, s lám.

Várom a továbbiakat!

Fernel írta...

Kösz Moni, valaha az első blog a tied volt, amit olvastam. Mostanáig még nem éreztem közlési kényszert, de utolért engem is:o)) Remélem, nem adom fel túl korán, és idővel felnövök hozzád, legalább a bejegyzések számát tekintve, mert minden mást te sokkal szuperebbül csinálsz:o)