2011. március 23., szerda

Híd

Még januárban elromlott a kávégépem, kénytelen- kelletlen visszatért a kotyogó.

Gyűrtem, gyűrtük, kínoztuk.

Két hete betévedtem a város egyik ócsó boltjába, és azt hittem, hogy instant kávé van a dobozba, vettem két doboz kávét. Na igen, el kéne olvasni az oldalán levő bötüt :D


Espresso darálású, olasz kávé volt benne, mint kiderült felbontás után.

Két napig meditáltam, hogy vissza kéne vinni a bontatlan dobozt. Áhh, egyszer élünk felkiáltással maradt. Pedig csak cikinek éreztem.

Pénteken nagy ráérésemben két év után felmentem a Vaterára, és kicsit szétnéztem ott. És mi jött velem szembe? Na mi?
Hát egy kis egyszerű karos espresso gép! Pont olyan, mint amilyen már egyszer volt, és nagyon bevált. Csak áldozatául esett Ember automata gép iránti vágyának.

Bejelöltem aukciófigyelésre, meg kérdezősködtem kicsit az eladótól még péntek éjjel. Aztán szombaton válaszolt, elfogadható árat mondott. Emberrel összenéztünk, akár meg is vehetjük. Vasárnap reggel kómásan kitámolyogtam a konyhába, főztem egy kotyogós kávét, bekapcsoltam a gépet, szokásos e-mail vizslatás, hoppá, fél órán belül lejár.
Akkor licitáljunk!
Ésssssss igen! Megnyertem! Az enyém!
Postával együtt 6 500 Ft.

Hétfőn befizettem az eladó számlájára, és kedden tízkor megállt a postás autó a ház előtt.

Még hogy nincsenek tudatalatti döntések!

Ezért vettem két hete megfelelő darálású kávét tévedésből!


Kocka! Jöhetsz kávézni! Végre megint rendes kávéval tudok szolgálni!

És hogy miért híd a címe?
Hát azóta felmegyek néha a Vaterára, nem mintha akarnék venni valamit, csak nézelődök, és két nap alatt többet tanultam, mint tíz év alatt.

Csak ámulok- és bámulok, mi mindent próbálnak eladni az emberek, például házi süteményt, díszített mézeskalácsot, lekvárt.

És igen, anyám! Lemegyek hídba, hogy az a szúrós folyton növő, számtalanszor sok munkát adó bokorfajta, minek ki irthatatlan gyökeréből minduntalan új hajtás bújik elő, ami félig lebontotta a támfalamat, amivel tizenegy éve elkeseredetten küzdök, de még mindig nyerésre áll, annak a bokornak a termése khm, hogy is mondjam, hogy ne legyek vulgáris drága táplálékkiegészítő, immunerősítő, megy mittudomén milyen haszos!

A kép innen.






Áhhhh, anyám! Lemegyek hídba! Komolyan!

4 megjegyzés:

piszta írta...

Na jövő heti edzésembe majd beütemezlek,s tolunk egy feketét :)

Fernel írta...

OK, csak szólj, izzítsam a masinát :D

kisrumpf írta...

Ó, nálunk kávé nélkül be sem indul a nap. Remek egy gép! (Amúgy pedig véletlenek nincsenek, ezt már többször megállapíttatta velem a Zélet.

Fernel írta...

Szia Moni!
Látom, te is behavazódtál rendesen:D
Hát igen, kávé nélkül nem üzemelünk, túlságosan felhígulna vérrel az ereinkben keringő koffein:D