2011. július 29., péntek

Eső

Miután már a harmadik aggódó telefont kaptam közelebb, és távolabb élő családtagoktól, miután megnézték az országos híradókat a TV-ben, ezúton szeretném tudatni, hogy kisebb bajokkal megúsztuk.

Eddig esett 52 mm, és még mindig esik.

Az udvar kihasználására létrejött egy halastó, igaz, aranyhalat nem találtam benne, mire a kifolyó cső elvezette a lábszárközépig érő vizet.

Úgyhogy a kívánságaimat csak Ember hallhatta, ő meg megtesz mindent, mi erejéből telik.
Ezek szerint holnap se leszek lottómilliomos :(

Nagyjából másfél ujjnyi hiányzott, hogy a vészhelyzeti megoldást válasszam, vagyis megnyissam az előszoba ajtót, és kiengedjem a házon keresztül a csapdába esett vizet az útra.

De megúsztuk, a kutya nagyon élvezte, hogy privát medencéje van, egyfolytában a nyakunkon lógott, miközben alsóneműben, a szakadó esőben próbáltuk kidugítani a lefolyócsövet.

Kicsit beáztunk, itt csöpögött, ott kopogott, amott tócsa volt, de isten igazából nincs bajunk.

Hála legyen Istennek!


A kerti károkat majd esetleg holnap, ha fel bírok kapaszkodni a felázott feljárón.

4 megjegyzés:

Márta néni azéris írta...

Ekkora eső még mifelénk se volt (Tiszaújváros)Nem voltam itthon, mikor esett, és másnap egy virágkaspóban mértem 11 centit, azt hittem csak benne maradt, a hiradóban hallottam, hogy tényleg 110 mm esett. Jó jó, de most már legalább kisütne a nap, hogy lehetne gombázni menni!!!

Fernel írta...

Szia Mártanéni!
Hét végére tervezek egy jó kis gombászást, hátha beindulnak addig.

Pénteken voltam utoljára, teljesen üres volt, épp hazafelé mondtam Embernek, legközelebb akkor menjünk, ha leesik legalább 3x 30-40 mm.
Na, ebből szombat délig lejött 78 mm.

4Gyerek írta...

ujj, akkor inkább gomba se legyen, de ennyi esőt.
még olvasni is rossz volt.

piszta írta...

jön az égből a víz, ma én is kaptam belőle :)