2011. július 11., hétfő

Ünneplés

Mivel kis blog, kis buli lesz itt hamarost az ezredik oldalletöltéssel, legalábbis március óta, szeretném megköszönni, hogy vagytok, és hogy olvastok.

Ünneplésre bőven van okom, ugyanis a mosógépem mégse krepált be, és Ember azt is megakadályozta, hogy baltával verjem szét. Mármint a mosógépet :D

Ünneplésre bőven van okom, mert a kislányom- Andi, úgye figyelsz, lány az a fiú :D- nagyon szép eredménnyel végezte a második egyetemista évét, jövőre talán még ettől is sokkal szebb lesz, reményeink szerint.
És már csak három év van hátra, ha a Pasiját felveszik most,- és miért is ne vennék fel, van vagy 430 pontja, meg későn érő típus, mire eldöntötte, hogyan tovább,- akkor egy időben diplomáznak le.
Új albi megvan, lakótárs is került, anyagilag kicsit fellélegeznek talán, és az első gyógyszertári gyakorlat szuper volt.


Mivel megjött a nyaralós idő, úgy gondolom, szeptemberig a fű se fog nőni, pláne nem a munka frontján,- azt ugyanis már bebetonozták egy ideje- úgy döntöttem, elmegyek nyaralni.
Mivel pénzem nyaralásra nem igen akad, így itthon nyaralok.



Remélem, sok ilyen kép lesz még a nyáron, és mind itt fog készülni az én konyhámban!


Meg ezek sok munkát adnak, remélem értelmes munka lesz, nem a komposztra fogom majd hordani vödörszámra, mint tavaly:






Nem idegeskedek a teendők miatt, nem sajnálom magam fennhangon. Nem fogok álláshirdetéseket nézegetni, reménykedve önéletrajzot küldeni, nem az ismerőseimet fogom nyaggatni, hogy mi lesz már!

Hanem délig alszom, és éjjel kettőig olvasok, vacsorát meg nem főzök, eszünk valamit, aztán jóéjszakát.

Élvezni fogom, azt ami épp van. A rengeteg szabadidőt, a sok letöltött, olvasatlan könyvet, a sétát, a gondmentes életet.


És jól fogom érezni magam!


Carpe diem!

6 megjegyzés:

Márta néni azéris írta...

a rókagombától még így nyersen is a nyálam csordul. De kár, hogy innen negyven kilométer az erdő. De ma a piacon az út mellett a város közepén egy csiperkegombát találtam. Azt hittem eldobták, de nem, oda volt nőve. Gyenge vigasz persze a rókagombák láttán.
Jó pihenést, és élvezetes semmittevést kívánok.

Andi írta...

Hát igen, nem elég hogy azt hittem fiad van, még valamiért azt is gondoltam, hogy középiskolás. Talán mert olyan fiatalos vagy!!!

Az utolsó bekezdéseket élvezettel ovlastam, teljesen egyetértek! Élvezd a nyarat! Én is éjjel-nappal olvasok, s csak azt csinálom meg éppen, amit muszáj. Honnan töltesz le könyveket? po

Fernel írta...

Márta néni!
A gombás kép az speciálisan neked szólt! Sajnos, nekem hiába kb 10 km, porzik az erdő, igen- igen hiányos a gomba kínálat.

Andi:D

Direkt írtam, hogy lány, lassan 22 éves lesz. Tudod, korán vállaltam gyereket.
Ha akkor nem döntünk úgy az Emberrel, most nem lenne gyerekem, abban biztos vagyok. De így van jól.
Könyvek:
Igazából google az én barátom, de nálunk Emberre bízom, ugyan akaratoskodott, hogy megmutatja, honnan, hogy, de én megmakacsoltam magam, és közöltem, hogy főzni én sem őt állítom oda :D

Majd kifaggatom, és akkor átküldöm a linket.

Mikor mész nyaralni?

Andi írta...

Az én fiam is 22, de ő már elmúlt, idén 23 lesz. Jó, hogy megírtad, mert teljes tévedésben olvaslak már mióta! :-)))

Augusztus 6-án hajnali 6-kor indulunk barátokkal és a fiammal, meg az ő barátnőjével, hatan leszünk. Most látom, milyen sok hatos van ebben a mondatban, jelent ez valamit? :-)

Faggasd ki légy szíves a férjedet, mert régen én is találtam egy elektronikus könyvtárat és olvastam is onnan könyveket, de most sehogyan se találom.

Csillagos írta...

Szia, bejelentkeztem Hozzád:))) Nagyon szeretem a gombát, s ezek gyönyörűek, szinte érezni az illatukat és a zamatukat:) Holnap tovább olvaslak ám!!

Fernel írta...

Isten hozott Csilla!
Remélem, csak az olvasgatás miatt fogsz ide járni, és nem a szükség miatt!

Érezd jól magad!